Ensimmäinen päivä. Ei ole ollut helppo mutta oon ollut ihmeen vahva! Tänään työssäoppimispaikalla oli niin herkullisen näköistä jogurttijälkiruokaa että. Ja koska en saanut syödä sitä niin kärsin monta tuntia ihan hullusta makeanhimosta. Mutta silti en sortunut. En kaupassa enkä kotona (kun täällä on vielä paljon laivakarkkeja). Oon niin ylpeä itsestäni!

Mä tykkään noista Nutrilett valmisteita. Ne maistuu hyviltä! Varsinkin suklaasmoothie. Keittona mulla on nyt kasviskeitto. Ja sekin on hyvää. Yllättävän hyvin maustettua. Tulista, nam. Ja sitten oon maistanu karamelli-makuista patukkaa. Se on pikkuisen sitkeetä mutta ihan syötävää. Mulla on odottamassa tumman suklaan ja toffeen makuinen patukka. Huomenna maistelen sitten toista niistä. Lisäksi mulla on kauhee hinku maistaa mansikkasmoothiee. Mulla on yksi näyte ravitsemussuunnittelijalta, täytyy kattoo koska maistan. Ja lisäksi mulla on odottamassa appelsiinin makuinen smoothie. Jeii.

Mutta kello on nyt puol kahdeksan. Iltapala-aika. Oon juonut mielestäni ihan hyvin vettä tänään. Plus sokeritonta kokista, se oikeastaan auttoi makeanhimoon.