Äiti kehuu kuinka sitkeesti oon pysynyt tässä. Mutta ei se tiä totuutta. Ei tiä että lauantaina tuli ahmimiskohtaus. Ei tiä, että tänää otin moussejälkkäriä. En pysty vain kunnolla kieltäytyy. Mä yritän mutta en vain pysty elään ilman hiilihydraatteja. Ahdistaa.

Kaiken tän lisäksi en ole nukkunut kunnolla kahteen yöhön. Mä en tiä oikein mistä se johtuu. Maanantai-tiistai yönä näin unta palvelutiskillä olosta. Siinä unessa tein koko ajan kauheasti virheitä. Sama uni toistui viime yönä. Olin puoliunessa ja mietin vaan koko ajan mitä kauheita virheitä voin tehdä palvelutiskillä. Mä en tajua mistä tää johtuu! Tykkään olla S-marketin palvelutiskillä töissä. Asiakkaat ja työkaverit ovat mukavia. Olen aamuisin iloinen töihin mennessä. Ja silti näen pieniä painajaisia yöllä. En tajua. Toivottavasti tänä yönä en näe!