Kirjoitin pitkän tekstin ja se katosi jonnekkin! Ottaa hiukan päähän. Ei kuin uusiksi kirjoittaan.

Eli anteeksi kun en ole kirjoittanut tänne. Päivät vain menevät ohitse niin nopeasti. Lisäksi mulla on mennyt nyt todella huonosti tämän diettin kanssa. Söin torstaina (11. päivä) taas mousse-jälkkärin. Lisäksi työssäoppimispaikalla on iso laatikollinen yhtiä karkkeja. Ja kun olen yksin sosiaalitilassa niin käsi ikään kuin vahingossa ohjautuu laatikolle. Mutta päätin että jos niitä on vielä maanantaina tarjolla ja olen yksin sosiaalitilassa niin siirrän sen laatikon niin kauas kuin mahdollista!

Ja noiden lisäksi olen syönyt vääriä salaatteja. Saisin syödä vain savulohisalaattia ja vihreää salaattia mutta olen ottanut ceasar-salaattia sekä juustosalaattia. Mutta ne on niin hyviä... Yritän estää tuota virhettä sillä, että en enää osta vaan syön ainoastaan kotoa tuotua ruokaa. Piste.

Ja vielä noiden lisäksi olen sortunut kahtena päivänä syömään karkkia kotona. Torstaina ja lauantaina (13. päivä). Ainoa hyvä asia tässä on se, että ei niitä ilkeitä karkkeja ole enää. Ainoastaan sokerittomia versioita joita syön joskus kaukana tulevaisuudessa.

Mutta tänään on ollut hyvä päivä. Kävin jopa Viksun kanssa 5 km lenkillä! Jeii. Päätin myös tehdä viikkosuunnitelman teille. Tässä olkaapi hyvä:

Maanantai: Jooga. Kesto n. 1,5h

Tiistai: Antti Tuiskun keikka Porissa. Kesto matkoineen n. 4,5h.

Keskiviikko: Lyhyt lenkki Viksun kanssa. Kesto n. 30-45 min.

Torstai: Uimaan läheiseen uimahalliin. Kesto matkoineen n. 2h.

Perjantai: Apulannan keikka Tampereella. Kesto matkoineen n. 4h.

Lauantai: Lenkki kaikkien koirien kanssa. Kesto n. 30-45 min.

Sunnuntai: 5km lenkki Viksun kanssa. Kesto n. 1,5h.

Eli kiirettä pitää. Vielä kun noi liikuntavapaapäivät menee keikkailessa niin kalenteri on ihan täysi. Mutta ei se mitään. Rakastan keikkoja. :)

Toivottavasti tämän julkaisu nyt onnistuisi!