Yhdistän nämä merkinnät, koska eilen olin kaverilla niin en kerennyt päivittämään. :)

Eka tahdon ilmoittaa, että sain juuri äsken kesätöitä! Jei! Ja paikka on sellainen mihin oon halunnu sellaiset pari vuotta. Eli kelpaa, todellakin!

Ja sitten itse dieettiin. On menny toisaalta ihan hyvin ja toisaalta en. Olen kumpanakin päivänä syömään vähän karkkia. Vähän. Vanhainkodilla (missä oon tämän viikon työssäoppimassa) oli tarjolla lempi karkkejani, en pystynyt kieltäytyyn. Onneksi oon enää huomenna, en kestä niitä herkkuja. :D Ja tänään oli kamalaa citymarketissa. Siellä oli irtokarkkeja alennuksessa. Ja hirveesti ihmisiä ostamassa. Mäki olisin halunnu. Mutta ei niin ei. :(

Muuten olotila on pikku hiljaa parantunut. Tänään on maha murissut hirveästi, mutta sehän tarkoittaa sitä, että se pienenee. Eli muriskoon vaan rauhassa. :)