Tänään aloitin työssäoppimisen S-marketin palvelutiskillä. Tykkään kyseisestä työstä hirveesti!

Mulla on kaksi 15 minuutin ja yksi puolen tunnin taukoa työpäivän aikana. Ekalla tauolla (15min) syön välipala-vaihtoehdon, tokalla tauolla (30min) syön lounaan ja kolmannella (15min) syön yhden kiisselin. Olen niin iloinen, että löysin kyseisen kiisselin. Siinä on alle 20 kcal yhdessä annoksessa! Eli ei pilaa mitenkään mun dieettiä, mutta silti saan syödä jotain. Ja yksi annos maksaa n. 0,65€. Ja makuina on vadelma sekä metsämarja.

Tänään olen syönyt hiilareita. Hups. Söin kolmannella tauolla kevyen riisifruttin. Ei ollu kovin erikoista. Tykkään siitä perus enemmän mutta siinä on paljon enemmän kaloreita. :(

Mutta nyt menen syömään päivälliseni loppuun. Olen syönyt salaatin mutta en tota pussikeittoa. Joten nyt menen!